Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...

Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...
Στο μούχρωμα της μέρας μπαλκονάκι ολάνθιστο, γιασεμί και γαζία αρώματα κι ευωδιές χαρίζουν, λουλούδια και χρώματα, πουλιά και θαύματα στων παιδιών την παλάμη αντηχούνε κι ανθίζουν... Και χιλιάδες αστέρια στο ουράνιο νεφέλωμα λάμψη και φως τριγύρω σκορπίζουν και πάλι, ιστορούν την απόχη του χρόνου του άφθαρτου καθώς άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει... ydp




Σου γλυκοψιθυρίζω παραμύθια να σε ταξιδέψουν στην όμορφη χώρα του ονειρικού... κλείσε τα μάτια, δεν θα κάνω θόρυβο, να μη σε ξυπνήσω απότομα...σε παραδίδω στην μυστική μέθη του ονείρου σου, να τεντωθείς ελεύθερα στην αγκαλιά της νυχτιάς, να σε χαϊδέψει το φως της, να χαμογελάσει στα μάτια σου και στην ψυχή σου... να μπλεχτούν αηδόνια στα νεραϊδένια σου μαλλιά, να πλέξουν τη φωλιά τους... να φυτρώσουν λουλούδια στα χείλη σου, να ευωδιάσουν και να στολίσουν τα σκαλοπάτια του μονοπατιού της φαντασίας... κι ας μας ξεχάσει έτσι ο χρόνος, δίνοντας ζωντάνια και χροιά στα χρώματα των μυθευμάτων...ydp








Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

το λουλουδάκι της μιας μέρας

Γενικά μου αρέσουν τα λουλούδια κι έχω φυτέψει αρκετά στις γλάστρες μου,αλλά ιδιαίτερη αδυναμία, εκτός από τις τριανταφυλλιές μου και την παιώνια μου (η οποία όταν ανθίσει θέλει πολύ περιποίηση και πότισμα), έχω και στα κακτάκια μου...
Και πώς να μην τους έχω? Είναι τα μόνα που ομορφαίνουν τη βεράντα μου χωρίς να ζητάνε σχεδόν τίποτα, δε θέλουν ούτε περιποίηση πολύ, ούτε πότισμα κι είναι αρκετά ανθεκτικά...
Η έκπληξή μου ήταν ακόμα μεγαλύτερη όταν ανακάλυψα ότι μερικά απ΄αυτά ανθίζουν κιόλας...
Όταν το κακτάκι μου ανθίζει είναι υπέροχο!!!!!!!...
Το λουλούδι του δεν κρατάει παρά μόνο μια ημέρα -άντε βαριά και δεύτερη- κι ύστερα χάνεται...αλλά είναι τέλειο...!!!!!!!            ydp

3 σχόλια:

Theodosia είπε...

Σαν τις πεταλούδες. Έτσι και το δικό σου λουλουδάκι. Που ομορφαίνει όμως τόσο πολύ την βεράντα σου, έστω και λίγες μέρες:)))

Ανώνυμος είπε...

Το λουλουδάκι αυτό είναι σαν τη ζωή σου. Όμορφη, χρωματιστή, μαγευτική και φυσικά μοναδική.

ღ oneiremataღ είπε...

@ Theodosia
Έτσι είναι Θεοδοσία μου κι επίσης ένα όμορφο, ντελικάτο και πολύ ευαίσθητο λουλούδι από έναν κάκτο που το κάνει ακόμα πιο μοναδικό!!!

@ simplogko
Ρομαντικέ μου χημικέ εσύ!!!!!!
Ίσως κάποιες στιγμές ευτυχίας στη ζωή να είναι έτσι όπως τις περιγράφεις και να μοιάζουν με το λουλουδάκι αυτό, αλλά γενικά τη ζωή μας εγώ θα την παρομοίαζα με τον κάκτο...