Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...

Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...
Στο μούχρωμα της μέρας μπαλκονάκι ολάνθιστο, γιασεμί και γαζία αρώματα κι ευωδιές χαρίζουν, λουλούδια και χρώματα, πουλιά και θαύματα στων παιδιών την παλάμη αντηχούνε κι ανθίζουν... Και χιλιάδες αστέρια στο ουράνιο νεφέλωμα λάμψη και φως τριγύρω σκορπίζουν και πάλι, ιστορούν την απόχη του χρόνου του άφθαρτου καθώς άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει... ydp




Σου γλυκοψιθυρίζω παραμύθια να σε ταξιδέψουν στην όμορφη χώρα του ονειρικού... κλείσε τα μάτια, δεν θα κάνω θόρυβο, να μη σε ξυπνήσω απότομα...σε παραδίδω στην μυστική μέθη του ονείρου σου, να τεντωθείς ελεύθερα στην αγκαλιά της νυχτιάς, να σε χαϊδέψει το φως της, να χαμογελάσει στα μάτια σου και στην ψυχή σου... να μπλεχτούν αηδόνια στα νεραϊδένια σου μαλλιά, να πλέξουν τη φωλιά τους... να φυτρώσουν λουλούδια στα χείλη σου, να ευωδιάσουν και να στολίσουν τα σκαλοπάτια του μονοπατιού της φαντασίας... κι ας μας ξεχάσει έτσι ο χρόνος, δίνοντας ζωντάνια και χροιά στα χρώματα των μυθευμάτων...ydp








Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

επειδή τα γραπτά μένουν (scriptum manet), μπλογκοπαίχνιδο με μολύβι και χαρτί...



Καινούριο μπλογκοπαίχνιδο στη γειτονιά μας, που το μόνο που ζητάει είναι ν΄ απαντήσεις σε 5 απλές ερωτήσεις , ν΄αντιγράψεις μια πρόταση και να πεις ο,τιδήποτε...η ουσία του παιχνιδιού, είναι ότι πρέπει οι απαντήσεις να γραφτούν σε χαρτί...αποκαλύπτοντας έτσι τον γραφικό μας χαρακτήρα...
μια πρόκληση κι αυτή  του "κάνε ό,τι κάνω"... λοιπόν...

Οι ερωτήσεις είναι :

1. Πώς σε λένε / όνομα του μπλογκ σου;
2. Ποια είναι η διεύθυνση URL του μπλογκ σου;
3. Γράψε " Η γρήγορη καφέ αλεπού πηδάει πάνω από τον τεμπέλη σκύλο".
4. Αγαπημένο απόφθεγμα;
5. Το αγαπημένο σου τραγούδι;
6. Το αγαπημένο σου συγκρότημα / τραγουδιστές;
7. Οτιδήποτε άλλο θα ήθελες να πεις;
8. 8 bloggers για να συμμετάσχουν κι αυτοί στο παιχνίδι.



10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Tι όμορφα γράμματα που κάνεις...!
Πόσο ζηλεύω!
Μήπως να κάνεις χειρόγραφες αναρτήσεις;
Καλή σου μέρα!

ღ oneiremataღ είπε...

@AnD,
ευχαριστώ, λες να...? μπα η αλήθεια είναι πως έχω βολευτεί πολύ περισσότερο με το πληκτρολόγιο, τώρα τελευταία ειδικά και δεν γράφω, ούτε τη λίστα για τα ψώνια -λέμε τώρα- στο χέρι... καλημέρα σου κουκλί μου, φιλάκια πολλά

Κική Κωνσταντίνου είπε...

όντως τα γράμματά σου είναι πανέμορφα!

η απάντηση που έδωσες στο νούμερο επτά με χαρακτηρίζει απόλυτα, μόνο που θέλω να προσθέσψ επίσης... και στη καρδιά μου! :)

φιλακια

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Όμορφα γράμματα σκαλίζουν όμορφες σκέψεις.
Το 4 και το 7 σκόπευα να τα γράψω κι εγώ. Με έχουν καλέσει στο παιχνίδι!!!!!

Φιλάκια.

Ανασα είπε...

Όμορφα... καλλιγραφικά γράμματα, όπως τα είχα φανταστεί για σένα!!
Η φράση σου (στο 7) ειναι οτι πρέπει!!
Φιλί μεσημεριανό...

ღ oneiremataღ είπε...

@ΕΚΦΡΑΣΟΥ,
σ΄ευχαριστώ, ναι έχεις απόλυτο δίκιο, νομίζω πως είναι απαραίτητο να το προσθέσουμε κι αυτό...παρόλο που η καρδιά είναι δύσκολη, και δε μας ρωτάει μερικές φορές...φιλάκια πολλά κορίτσι μου

ღ oneiremataღ είπε...

@Δήμητρα♥♥♥quarks,
θα παίξεις κι εσύ Δήμητρα, ανυπομονώ για τις απαντήσεις σου...σ' ευχαριστώ για το πολύ όμορφο σχόλιό σου...εγώ για να πω την αλήθεια, το είδα να παίζεται σε πολλά μπλογκ αυτές τις μέρες, και μου άρεσε σαν ιδέα, τις σκέψεις για το παιχνίδι που έχω γράψει νομίζω τις διάβασα στο μπλογκ του Ιανού, και την πρόσκληση την πήρα από μόνη μου από τον Σκρουτζάκο, αν και είδα πως μερικοί κάνουν και κλήρωση για να καλέσουν άλλους μπλόγκερ στο παιχνίδι...φιλάκια πολλά και σε σένα γλυκιά μου

ღ oneiremataღ είπε...

@Ανασα,
ευχαριστώ κουκλίτσα μου, μετά από πολλά είπα να την βροντοφωνάξω αυτή τη φράση, μήπως και την ακούσω λίγο παραπάνω κι εγώ...αλήθεια, εσύ το έχεις παίξει το παιχνίδι αυτό -είμαι σίγουρη πως κι εσύ κάνεις πολύ ωραία γράμματα-? τις τελευταίες μέρες, δεν έχω προλάβει να περάσω από το μπλογκ σου για να δω...φιλάκια πολλά-πολλά

iamaticus είπε...

....Kανε ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΕΣ!!!...

ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΣΟΥ...
ΤΗ ΖΕΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ...

ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΕΧΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ...
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΜΑΘΟΥΝ!!!ΧΑΧΑΑΑΑΑ!!!
ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΑ ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΙΜΑΙ...ΚΑΚΟΓΡΑΦΟΣ!!!ΧΑΧΑΑΑΑΑ!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

ღ oneiremataღ είπε...

@iamaticus,
να τα ναι τόσο εύκολο γιατρέ μου...αλλά είναι πολύ πιο γρήγορο το πληκτρολόγιο (τί τυφλό σύστημα ξέρω δηλ ?!!)... εγώ σ' ευχαριστώ, φιλάκια πολλά