Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...

Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...
Στο μούχρωμα της μέρας μπαλκονάκι ολάνθιστο, γιασεμί και γαζία αρώματα κι ευωδιές χαρίζουν, λουλούδια και χρώματα, πουλιά και θαύματα στων παιδιών την παλάμη αντηχούνε κι ανθίζουν... Και χιλιάδες αστέρια στο ουράνιο νεφέλωμα λάμψη και φως τριγύρω σκορπίζουν και πάλι, ιστορούν την απόχη του χρόνου του άφθαρτου καθώς άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει... ydp




Σου γλυκοψιθυρίζω παραμύθια να σε ταξιδέψουν στην όμορφη χώρα του ονειρικού... κλείσε τα μάτια, δεν θα κάνω θόρυβο, να μη σε ξυπνήσω απότομα...σε παραδίδω στην μυστική μέθη του ονείρου σου, να τεντωθείς ελεύθερα στην αγκαλιά της νυχτιάς, να σε χαϊδέψει το φως της, να χαμογελάσει στα μάτια σου και στην ψυχή σου... να μπλεχτούν αηδόνια στα νεραϊδένια σου μαλλιά, να πλέξουν τη φωλιά τους... να φυτρώσουν λουλούδια στα χείλη σου, να ευωδιάσουν και να στολίσουν τα σκαλοπάτια του μονοπατιού της φαντασίας... κι ας μας ξεχάσει έτσι ο χρόνος, δίνοντας ζωντάνια και χροιά στα χρώματα των μυθευμάτων...ydp








Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Δυο χαμόγελα - Σταμάτης Κραουνάκης



Ο Σταμάτης Κραουνάκης έχει πει για το τραγούδι : "Παραγγελία της Άννας Σβήνου εκ μέρους του ΟΜΙΛΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ. Δυο καλοκαίρια πριν. Αύγουστος ήτανε, δεν ήξερα τι να γράψω και η Άννα μου είπε: ο πιο μεγάλος εχθρός είναι ο φόβος..."





Λέω θα ζήσω πίσω θ΄αφήσω αυτή τη στιγμή
λέω τραγούδι για ένα λουλούδι για μιαν αφορμή
λέω θ΄αντέξω κι αν μείνω απ΄έξω κι αν έρθει βροχή
λέω να στείλω στο φόβο το φίλο ένα κόκκινο χι

Εχω δυο χαμόγελα άνθη του καλού
το ένα είναι για σένα το άλλο του Θεού
έχω δυο χαμόγελα σε παρακαλώ
όλα μοιάζουν ρόδινα όταν σε φιλώ

Λέω να πιάσω πηλό και να πλάσω μια μπάλα μικρή
για παιχνιδάκι να παίζει λιγάκι η σκέψη η γκρι
λέω να ζήσω με κάτι να λύσω αυτή τη σιωπή
ίσως το χάπι που λένε αγάπη μπορεί να το πει

Εχω δυο χαμόγελα άνθη του καλού
το ένα είναι για σένα το άλλο του Θεού
έχω δυο χαμόγελα σε παρακαλώ
όλα μοιάζουν ρόδινα όταν σε φιλώ


Στίχοι, μουσική, ερμηνεία : Σταμάτης Κραουνάκης
περιλαμβάνεται στο cd "Πόσο σ' αγαπώ" (2007)


11 σχόλια:

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

η πάλη όχι απαραίτητα άνιση….
όμορφο τραγούδι ονειρεμένη μου!

ποιώ - ελένη είπε...

Τι πιο εξαιρετικό η τέχνη
να στηρίζει τον ανθρώπινο
πόνο και τον αγώνα του
Υπέροχο τραγούδι
Σε φιλώ και σε πολυαγαπώ

ξωτικό είπε...

N'αφήσω ένα χαδάκι κι ένα φιλάκι και πολλές πολλές τρυφερές ευχές για να πάνε λίγο καλύτερα τα πράγματα που σε πικραίνουν μικρό μου !!
Βάστα γερά κοριτσάκι κι όπου βρήσκεις αγκαλιά μην την αφήνεις άδεια !!

kariatida62 είπε...

Τραγούδι ελπίδας γεμάτο απο χαμόγελα αισιοδοξίας!
Στην αυλή των ονειρέματων ταιριάζει απόλυτα!
Καλή-μέρα νάχεις

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ooολα μου τα χαμογελα για σενα ονειροματα μου...μας ελειψες πολυ!!!καλημερα!

~reflection~ είπε...

Εχω δυο φιλιά
σε παρακαλω
όλα μοιαζουν ροδινα
όταν σε Κοιτω....


έλα να παρεις τα φιλιά
και να σου κλέψω τα χαμογελα...

Δυσκολος ο Δρομος μας
μα όταν πιάνουμε τα χέρια
οι ανηφόρες μοιαζουν σκάλες προς το Σύννεφο....


Σε φιλω ονειρικό μου προσωπάκι.....

Magia da Inês είπε...

Amiga,

Bom fim de semana!
Beijinhos.

°º♫✿
°º✿Brasil
º° ✿✿♥ ♫° ·.

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

...........λέω θ΄αντέξω.......
στείλε μου όμως και εμένα δύο χαμόγελα άνθη του καλού .... για να αντέξω.

Πολύ ωραίο!!!

Καλημέρα ღ ONEIREMATAღ

:-)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλη εβδομαδα να ξεκινησει και ας εχουμε* προχειρο * παντα ενα χαμογελο να το μοιρασουμε σε οσους το εχουν αναγκη. Δεν στοιχιζει τιποτα,αλλα αξίζει πολλά.
Να εισαι παντα καλά.Αργω να περασω αλλα παντα προσπαθω να ειμαι συνεπης:)
Ομορφο το κομματι!!!

ღ oneiremataღ είπε...

σας ευχαριστώ τόσο πολύ όλους σας για την αγάπη σας και τα γεμάτα ελπίδες και χαμόγελα σχόλιά σας...είσαστε τόσο μα τόσο πολύ υπέροχοι όλοι σας, σας ευχαριστώ, φιλάκια πολλά-πολλά

Ανώνυμος είπε...

και κάτι ακόμα καλή μου φίλη...

μου άρεσαν πολλά από τα στιχάκια του τελευταιου σου ποιήματος που το θεωρώ από τα πιό ώριμα και τα καλύτερα σου.

Θα ήθελα να επαναλάβω μερικά, να σταθώ σε αυτα, να σε τιμήσω έτσι κατά κάποιο τρόπο...

Αλλά δε μπορώ ! Έχεις κόψει το "copy and paste" !!

Έτσι αποστηθίζω και επαναλαμβάνω το κορυφαίο για μένα...

<<
Οι σκέψεις μου άνθησαν και μυροβόλησαν σαν τριαντάφυλλα στης ελπίδας το μετερίζι.
>>

ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ !!