Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...

Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...
Στο μούχρωμα της μέρας μπαλκονάκι ολάνθιστο, γιασεμί και γαζία αρώματα κι ευωδιές χαρίζουν, λουλούδια και χρώματα, πουλιά και θαύματα στων παιδιών την παλάμη αντηχούνε κι ανθίζουν... Και χιλιάδες αστέρια στο ουράνιο νεφέλωμα λάμψη και φως τριγύρω σκορπίζουν και πάλι, ιστορούν την απόχη του χρόνου του άφθαρτου καθώς άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει... ydp




Σου γλυκοψιθυρίζω παραμύθια να σε ταξιδέψουν στην όμορφη χώρα του ονειρικού... κλείσε τα μάτια, δεν θα κάνω θόρυβο, να μη σε ξυπνήσω απότομα...σε παραδίδω στην μυστική μέθη του ονείρου σου, να τεντωθείς ελεύθερα στην αγκαλιά της νυχτιάς, να σε χαϊδέψει το φως της, να χαμογελάσει στα μάτια σου και στην ψυχή σου... να μπλεχτούν αηδόνια στα νεραϊδένια σου μαλλιά, να πλέξουν τη φωλιά τους... να φυτρώσουν λουλούδια στα χείλη σου, να ευωδιάσουν και να στολίσουν τα σκαλοπάτια του μονοπατιού της φαντασίας... κι ας μας ξεχάσει έτσι ο χρόνος, δίνοντας ζωντάνια και χροιά στα χρώματα των μυθευμάτων...ydp








Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

ονειροαναγκοσυνειροδρομος



σκορπισμένοι στίχοι, 
μοιρασμένα λόγια, 
διασκορπισμένα ανεμομαζώματα...
μερόνυχτα με σκιερά φουστάνια,
 σκορπίζουν ονείρων λόγια 
και κραυγές σκονισμάτων, θλιβερές...
ίσκιος βαρύς, 
ξέχωρα από το θάρρος σου σκάβει αρτηρίες να κυλήσει το δάκρυ το δικό σου, 
το δικό μου...
για να κυλάει χώρια απ το δικό του...
δάκρυ μου, 
πρίγκηπας μικρός 
που μόνο του καμιά αλεπού, καμιά ελπίδα δεν εξημερώνει, 
μήτε και κοφτερή λεπίδα...
κι οι σκέψεις μου,
 άνθισαν και μυροβόλησαν  σαν τριαντάφυλλα στης ελπίδας το μετερίζι' 
μα αλίμονο,
 τα αγκάθια τους μεγάλωσαν δυσανάλογα, 
απρόσμενα...
πώς να χωρέσεις σ΄ένα δράμα?
πώς να χωρέσεις σ΄ένα άγονο ονειρόδρομο?
πώς να χωρέσεις άμα δεν έχει τόπο? 


κι όμως χωρέσαμε... 
και θα χωρέσουμε και πάλι μαζί, 
όταν στριμωχνόμαστε πλάι-πλάι, 
κύματα ήρεμα,
 μιας άμπωτης και μιας παλίρροιας συνάμα...
και κουλουριαζόμαστε χωρίς τις σκιές μας, 
ο ένας δίπλα στον άλλο...
κι αφού, φυσήξει το αεράκι, 
και χαϊδέψει το δάκρυ σου, 
οι φόβοι μου εξατμίστηκαν και θα εξατμίζονται,
 ξεπλένοντας το είδωλό τους με της λήθης το νερό... 
δάκρυ και  φόβος μας αρνήθηκαν μεμιάς...
στάθηκα 
σα στον καθρέφτη μπρος, 
κόλλησα 
της σιωπής μου το πρόσωπο 
στο παγερό γυαλί 
κι ένιωσα 
το μυρμήγκιασμα κάποιας λερναίας ύδρας...
όσες φορές,
 το βλέμμα μου θα στέκει και θα κόβει το λαιμό 
τόσες φορές να πολλαπλασιάζει 
τον αντικατοπτρισμό της δύναμής μου... 
σβηστά τα φώτα, 
μόνο οι καρδιές αντιφεγγίζουν κι οι ελπίδες...
άλλο πια,
 δε νιώθω τους σφυγμούς των γραμμάτων, 
όσο κι αν η καρδιά μου χώρεσε όλο τους το μελάνι...
σιωπηλή,
 σαν όταν η  ζάλη κι η ορμή μου σφίγγει και ποτίζει το κορμί 
με το ίδιο πάθος, 
σα για να με αναπνεύσεις λίγο...
σα για να πάρω κομμάτι πνοής κι εγώ απ την ανάσα σου αυτή... 
μπορεί
 να έμαθα να ποτίζω ένα μέρος μόνο 
και για λίγο,
 μπορεί
 να έμαθα να κομματιάζομαι για να με εισπνεύσει 
κι ο άνεμος πριν φύγω... 
όμως ποτέ δεν έμαθα να παραμένω σκιά, 
ξερή ρίζα κι άβουλο κάρπισμα... 
τι κι αν προσπάθησε να το διδάξει?...
επειδή προσπάθησε δεν έμαθα...
           επειδή το επέβαλαν δε μάθαμε......   

 ydp



18 σχόλια:

Magia da Inês είπε...

Amiga,
Boa quarta-feira!
Beijinhos.

Brasil
°º♫✿
°º✿
º° ✿✿♥ ♫° ·.

kariatida62 είπε...

Γειά σου φιλενάδα μου!
Πέρασα να σου πω την καληνύχτα μου και να σου φέρω λίγο αισιοδοξία απο τους αγανακτισμένους της πλατείας.
Φιλιά πολλά

Apokalipsis999 είπε...

Ελπίζω το καλοκαίρι που μόλις μπήκε, με τον φωτεινό ήλιο και τη γοητευτική θάλασσα,
να σου εξατμίσει τους φόβους σου,
να διώξει τις σκιές,
να μην αφήσει δάκρυα να κυλούν...
και να κάνει το βλέμμα σου χαρούμενο
διώχνοντας την παγωμάρα!

Και τέλος, να σου δίνει περισσότερη έμπνευση, για να σε βλέπουμε περισσότερο στην μπλογκόσφαιρα! :)

Την καλημέρα μου.

lourdi lourdaki είπε...

ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΠΩ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ..ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΡΙΓΥΡΩ.. ΧΑΡΑ!!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!!!

ღ oneiremataღ είπε...

@Magia da Inês
★★•.¸
¸☆´σ΄ευχαριστώ.•´
.•´✶`*.
*.*★
. ✶•´γλυκιά μου ☆´,•*´¨★
¸✶.•´καλό καλοκαίρι¸.•*´✶
☆´¸.•★´φιλάκια ¸.✶*

ღ oneiremataღ είπε...

@kariatida62,
χαίρομαι που η αισιοδοξία συνεχίζει να υπάρχει διάχυτη στην πλατεία φιλενάδα, αν και έχω αρχίσει να γίνομαι λίγο διστακτική εγώ με διάφορα...χαίρομαι όμως που στέκεσαι κι εσύ μαζί τους, στο πλευρό των νέων που έχουν κάθε λόγο να αντιδρούν και να μιλούν...καλή δύναμη

ღ oneiremataღ είπε...

Apokalipsis999,
μα πόσο σ΄ευχαριστώ για τα τόσο καλά σου λόγια, μακάρι αυτό που εύχεσαι να γίνει πραγματικότητα και φυσικά αντεύχομαι το ίδιο σε σένα...ας ελπίζουμε στα ευχάριστα κι όσο για την έμπνευση, ναι πραγματικά είναι απαραίτητη όσο ακριβώς φαντάζεσαι κι όσο λες και το ξέρεις κι εσύ, αλλά δεν έρχεται κι όποτε θέλουμε εμείς...την κυνηγάω όμως να μη μου ξεφύγει :)))

ξωτικό είπε...

Άβουλο κάρπισμα εσύ;; ναι δεν μπορώ να το φανταστώ....

Ένα φιλί αφήνω γαλήνη στην ψυχούλα σου εύχομαι ,μακάρι να μπορούσα να κάνω κάτι παραπάνω.....
Καλό βράδυ με βοηθούς όμορφα όνειρα .....

ღ oneiremataღ είπε...

@lourdi lourdaki,
ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου και τα καλά λόγια κι ανταποδίδω κι εγώ, για το καλοκαίρι μας που σίγουρα θα μας σημαδέψει με τις εξελίξεις του, αλλά και θα δώσει λύσεις...ευχάριστες μέρες και πάλι για σένα και την οικογένειά σου με υγεία, δύναμη κι αισιοδοξία!!!

ღ oneiremataღ είπε...

@ ξωτικό
πώς κατάφερες και στάθηκες σε μία από τις δίβουλες φράσεις που έχουν τούτες οι γραμμές? υπάρχουν και κάνα δυο ακόμα που ίσως είναι περισσότερο υπερβολικές απ΄όσο ήθελα, αλλά τελικά δεν θέλησα και να τις αλλάξω παρόλο που δεν ήμουν απόλυτα σίγουρη γι αυτές...μερικές φορές, γίνεσαι κι άβουλος,λόγω συγκυριών,συμβιβάζεσαι για λίγο αλλά αν δεν είναι αυτό που σε εκφράζει το πολεμάς...τα λόγια σου, τα σχόλιά σου ειδικά των τελευταίων ημερών είναι τόσο φιλικά και ξέχειλα από αγάπη που σίγουρα με κάνουν να νιώθω όμορφα και σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ γι αυτό...όμορφα όνειρα και σε σένα γλύκα μου

Nina είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ!
Καλό μήνα..!

zoyzoy είπε...

Τι όμορφοι οι στίχοι σου οι λέξεις τόσο σμιλευμένες περιγράφουν υπέροχες μοναδικές εικόνες!

Φιλί θαλασσινό μάγισσα των λέξεων!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο !! Αληθινό και δραματικό μέσα στο λυρισμό του !!

"Έγραψες" !!

Ανώνυμος είπε...

Ομορφο καλοκαιρακι Ονειρεματα!

Καλα να περνας! Φιλιάαα:)

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Πόσο με άγγιξε το ποίημα σου φίλη μου, να ξερες..

Μπορεί
να έμαθα να κομματιάζομαι για να με εισπνεύσει
κι ο άνεμος πριν φύγω...
όμως ποτέ δεν έμαθα να παραμένω σκιά,
ξερή ρίζα κι άβουλο κάρπισμα...
Καλό βράδυ!!! Σ' ευχαριστώ!!

ღ oneiremataღ είπε...

@ Nina
κόκκινή μου Κατερίνα σ΄ευχαριστώ, χαίρομαι που σου άρεσε...ένα όμορφο μήνα και σε σένα!

@zoyzoy
γλυκό μου αρμενάκι με τον καλό σου το λόγο πάντα έρχεσαι και στολίζεις με ομορφιά τη σελίδα μου, σ' ευχαριστώ, πολλά φιλάκια

@GiP
σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ Γιώργο ειλικρινά...όπως θα έχεις ανακαλύψει τον τελευταίο καιρό σε συναγωνίζομαι στις παροδικές εξαφανίσεις απ΄την μπλογκόσφαιρά μας και στις ξαφνικές επανόδους, αν και δεν το επιδιώκω...να είσαι πάντα καλά φίλε μου!

@Δημήτρης Μαχαίρας
και ναι το σχόλιό σου έρχεται να συμπληρώσει φίλε μου Δημήτρη εκείνο το παραπάνω μόλις δικό μου... σ΄ευχαριστώ πολύ για την όμορφη ευχή, αντεύχομαι το ίδιο και σε σένα, φιλάκια πολλά

@JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
σ΄ευχαριστώ πολύ Γιάννη, πάντα με την ευχάριστή σου διάθεση εσύ και τα χαμόγελά σου, να μας δίνεις ευχές για να ομορφαίνουν οι σκέψεις μας!!! φιλάκια

@ΔΗΜΗΤΡΑ
εγώ σ΄ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου και για τα όμορφα λόγια σου και για το ευχάριστο πέρασμά σου, καλή συνέχεια πάντα κι όμορφες καλοκαιρινές εξαιρέσεις!

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Γιούλα, σου εύχομαι γλυκιά μου να συνεχίζεις έτσι όπως εσύ το θες να δημιουργείς μέσα από την ψυχή σου.

Καλό τριήμερο και καλό καλοκαίρι.
:)))

ღ oneiremataღ είπε...

@ δήμητρα♥♥♥q
σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ Δήμητρά μου για τις ουσιαστικές ευχές σου, αντεύχομαι το ίδιο σε σένα...και για την διαδικτυακή φιλία σου... ένα όμορφο τριήμερα σε σένα και την οικογένειά σου επίσης, φιλάκια πολλά