Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...

Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...
Στο μούχρωμα της μέρας μπαλκονάκι ολάνθιστο, γιασεμί και γαζία αρώματα κι ευωδιές χαρίζουν, λουλούδια και χρώματα, πουλιά και θαύματα στων παιδιών την παλάμη αντηχούνε κι ανθίζουν... Και χιλιάδες αστέρια στο ουράνιο νεφέλωμα λάμψη και φως τριγύρω σκορπίζουν και πάλι, ιστορούν την απόχη του χρόνου του άφθαρτου καθώς άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει... ydp




Σου γλυκοψιθυρίζω παραμύθια να σε ταξιδέψουν στην όμορφη χώρα του ονειρικού... κλείσε τα μάτια, δεν θα κάνω θόρυβο, να μη σε ξυπνήσω απότομα...σε παραδίδω στην μυστική μέθη του ονείρου σου, να τεντωθείς ελεύθερα στην αγκαλιά της νυχτιάς, να σε χαϊδέψει το φως της, να χαμογελάσει στα μάτια σου και στην ψυχή σου... να μπλεχτούν αηδόνια στα νεραϊδένια σου μαλλιά, να πλέξουν τη φωλιά τους... να φυτρώσουν λουλούδια στα χείλη σου, να ευωδιάσουν και να στολίσουν τα σκαλοπάτια του μονοπατιού της φαντασίας... κι ας μας ξεχάσει έτσι ο χρόνος, δίνοντας ζωντάνια και χροιά στα χρώματα των μυθευμάτων...ydp








Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Έμεινα εδώ..



Κατάδυση στα βάθη της ψυχής
Μέσα στη δίνη της καθημερινότητάς μας
αναζητούμε της ζωής το χαμένο νόημα…
Μπλεγμένοι στους αραχνοϊστούς των ψευδαισθήσεων
Ψάχνοντας την έξοδο για το πέταγμα στην πραγματικότητά μας.
Σεληνόφωτες νύχτες, ρόδινες χαραυγές και δειλινά
μέσα στην ανακατωσούρα του μυαλού και της ψυχής..
αρμονία σκέψεων και μοναδικές στιγμές
να βυθιζόμαστε στα χρώματα
του ηλιοβασιλέματος της αγκαλιάς μας.  
Καταδύσεις μέσα μας στα βάθια της ψυχής
ανακαλύπτοντας τον εαυτό μας 
κι ολοκληρώνοντας ο ένας τον άλλον..
ζώντας την ομορφιά της κάθε στιγμής
που τα απλά και τα καθημερινά καθρεφτίζουν
μέσα στις θάλασσες των ματιών σου.....ydp




Στιχουργός: Στέλιος Ρόκκος
Μουσικοσυνθέτης: Στέλιος Ρόκκος
Ερμηνευτής: Στέλιος Ρόκκος

Κάποιο βράδυ σου χα πει
πως θέλω να γυρίσω όλο το κόσμο,
όλο το κόσμο
Και συ μου γέλασες γλυκά
και μου πες το φιλί μου μυρίζει δυόσμο,
μου μυρίζει δυόσμο

Κάποιο βράδυ σου χα πει
πως θέλω να πετάξω σαν πουλί
πάνω από το κόσμο
Και συ ζωγράφισες φτερά
σ' ένα λευκό χαρτί
και μου πες φως μου,
μη φύγεις φως μου

Έμεινα εδώ να μη σου λείψει τίποτα
Έμεινα εδώ να μη φοβηθείς
Να μη μείνεις μόνη σου
και 'γω στο τίποτα
Έμεινα εδώ να μη μαραθείς

Κάποιο βράδυ μου χες πει
πως πρέπει να γεννήθηκα για σένα,
μόνο για σένα
Και 'γω σε πήρα αγκαλιά
και χάθηκα στα μάτια σου τα μαγεμένα,
τα μαγεμένα

Κάποιο βράδυ μου χες πει
πως δε μπορείς να ζήσεις μια στιγμή
χωρίς εμένα
Και γω δε μίλησα ξανά
γιατί στα χέρια μου είχα εσένα
μόνο εσένα

Έμεινα εδώ να μη σου λείψει τίποτα
Έμεινα εδώ να μη φοβηθείς
Να μη μείνεις μόνη σου και γω στο τίποτα
Έμεινα εδώ να μη μαραθείς...

15 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Τα'πες όλα γλυκιά μου όσα δεν μπορώ να εκφράσω χαζεύοντας τα υπέροχα δειλινά!

Και το τραγούδι σου μοναδικό!

Φιλιά θαλασσινά για καλό μήνα!

~reflection~ είπε...

ΚΑΤΑΔΥΣΕΙΣ και μου θύμισες τα όμορφα λόγια του Στρατή:

"Και λέω πάντα ότι αν η πεζογραφία είναι κολύμπι στην θάλασσα της γλώσσας με το κεφάλι έξω- η ποίηση είναι μακροβούτι που θα πρέπει να κρατήσεις την αναπνοή σου και να φτάσεις στον βυθό για να θαυμάσεις τα κοράλλια του και τα σπάνιά του τοπία.
Αγαπώ την βουτιά αυτή γιατί (παράξενο) νιώθω να έχω μέσα της τόσο οξυγόνο στα πνευμόνια μου, όσο δεν έχω έξω στον λεύτερο αέρα.."


Τρόποι να πάρουμε Ανάσα
και η Γραφή και η Ανάγνωση....

Πήρα ανάσες από το κείμενό σου
και ξαναΒυθίζομαι στης ΖΩΗΣ μου την καθημερινότητα....


Σε φιλω...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

θα κουραστείς να μ' ακούς να λέω, πόσο τέλεια βίντεο φτιάχνεις, πόσα όμορφα λόγια λες, πόσο όμορφη ψυχή έχεις, τελικά!

φιλιά ονειρεμένη μου!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ονειρεμάτα μου με τα καταπληκτικά σου βίντεο..
ακόμα και σε μια γηραιά γυναίκα δίνεις πνοή να πετάξει.. να ψάξει ακόμα και τώρα το νόημα.. ίσως αυτό που κάποτε ονειρεύτηκε και δεν βρήκε.. και φυλαγμένο το'χει στα χρώματα μη και χαθεί...

Ανώνυμος είπε...

Από τα πιο γλυκά τραγούδια. υρίζει φρέσκο δυόσμο!
Καλό βράδυ..

kariatida62 είπε...

Ωρε πουθενά δεν πάω, αλλά ούτε κι'εδώ μένω...
Ξεκινώ αγώνα εναντίον των βρυκολάκων που μου ρουφούν το αίμα μου!
Για να μη μαραθούμε όλοι μας...
Φιλιά αγαπημένη μου,
τίποτα δεν με ηρεμεί, ουτε καν οι τρυφεροί στίχοι που μας άφησες

Phivos Nicolaides είπε...

Υπέροχα λόγια και εικόνες!!!

ღ oneiremataღ είπε...

@zoyzoy
σ΄ευχαριστώ πολύ γλυκό μου αρμενάκι!!
έλα ν' ανοίξουμε πανιά να δραπετεύσουμε στις θάλασσες που μας προσμένουν να μας αποζημιώσουν με το ταξίδι... φιλάκι γλυκό

ღ oneiremataღ είπε...

@~reflection~
αγαπημένη αντανάκλαση πόσο όμορφο δώρισμα μας χάρισες!!! τις απαλές ρίμες του ποιητή βυθίζοντάς μας μαζί του στο μακροβούτι της ποιητικής του Ανάσας!!!πόσες αναπνοές σκόρπισες γύρω μας!!!!........
ίσως να ταίριαξε λίγο και η δική μου μικρή κατάδυση στα χρώματα του ηλιοβασιλέματος και της ύπαρξης μας που ζητάει την ολοκλήρωσή της στις ομορφιές της αγκαλιάς!!!
και ναι ίσως να είναι κάπου εκεί το νόημα της καθημερινότητας και της διάθεσης για ρόδινες χαραυγές!!!
φιλάκι γλυκό και μεγάλη αγκαλιά

ღ oneiremataღ είπε...

@ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ
να κουραστώ? μα ίσα-ίσα αυτό αποζητώ -όπως και όλοι μας νομίζω- αυτό είναι που κάθε φορά με τονώνει λίγο περισσότερο, που μου δίνει παραπάνω ενέργεια να συνεχίσω...που με γεμίζει όταν μετά από την ένταση της δημιουργίας εξετάζω με άλλο μάτι το πόνημα και βρίσκω τις ατέλειές του...αν τελικά δω πως έχει ανταπόκριση θα προσπαθήσω για κάτι ανάλογο ή κάτι καλύτερο που θα σας ευχαριστήσει εξίσου...αν και τελικά, νομίζω πως το παράκανα λίγο αυτές τις μέρες, και μάλλον χρειάζομαι ένα μικρό διαλειμματάκι κι απ αυτό...για να μη με βαρεθείτε τελείως κι εσείς δηλ... κι ήθελα να σου πω από μέρες πως αν χρειαστείς κάτι σχετικά με τα βιντεάκια μη διστάσεις να με ρωτήσεις οποιαδήποτε στιγμή -το εννοώ-.
ευχαριστώ πάρα πολύ για άλλη μια φορά, για τα τόσο καλά σου λόγια και για την φιλία σου Βίκυ μου, φιλάκι γλυκό και μεγάλη αγκαλιά

ღ oneiremataღ είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη
πολυαγαπημένη μου αν εγώ είμαι αυτή που με τα βιντεάκια μου σε κάνει να νιώθεις την ευχάριστη διάθεση για να πετάξεις... εμείς τί να πούμε για τις τόσες ομορφιές που μας περιγράφεις και μας πλημμυρίζεις με όλες τις αποχρώσεις των συναισθημάτων και τις πνοές ζωής και κάθε είδους αγγίγματα ψυχής που μας χαρίζεις απλόχερα??!!!σ΄ευχαριστώ τόσο πολύ για όλα αυτά που μου έχεις δωρίσει όλο αυτόν τον καιρό!!! φιλάκι γλυκό και μεγάλη αγκαλιά

ღ oneiremataღ είπε...

@prospa8w
απ τα αγαπημένα μου τραγούδια κι εμένα... και ναι, ελπίζω πως το βιντεάκι σου χάρισε τη μοσχοβολιά του δυόσμου, διαφορετικά... ίσως τη βρεις σ' ένα πνοής φιλί...

ღ oneiremataღ είπε...

@kariatida62
αγαπημένη μου φιλενάδα σε νιώθω, σε καταλαβαίνω...πάρε με μαζί σου!!!ίσως να μη σου φανώ χρήσιμη μα...πάντως κι εγώ κουράστηκα, δε με γεμίζει ούτε αυτή μου η διέξοδος για δημιουργία.κι όσο μανία μ' έχει πιάσει για να φτιάξω το πιο τέλειο βίντεο - σύμφωνα πάντα με τις δικές μου δυνατότητες και δεδομένα- τόσο νομίζω πως δεν το καταφέρνω...χρειάζομαι επειγόντως διάλειμμα.και μετά τα τελευταία γεγονότα....ή που θα εκραγώ.... ή που θα σωπάσω για καιρό...
να είσαι δυνατή πάντα!!!τεράστια αγκαλιά

ღ oneiremataღ είπε...

@Phivos Nicolaides
σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ για το τόσο όμορφο σχόλιό σου, γλυκέ ταξιδευτή μας!!!

Magia da Inês είπε...

Muito lindo, amei a canção...
Beijinhos.
Dila
*♫♪♥(✿◠‿◠)♥♫♪