Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...

Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...
Στο μούχρωμα της μέρας μπαλκονάκι ολάνθιστο, γιασεμί και γαζία αρώματα κι ευωδιές χαρίζουν, λουλούδια και χρώματα, πουλιά και θαύματα στων παιδιών την παλάμη αντηχούνε κι ανθίζουν... Και χιλιάδες αστέρια στο ουράνιο νεφέλωμα λάμψη και φως τριγύρω σκορπίζουν και πάλι, ιστορούν την απόχη του χρόνου του άφθαρτου καθώς άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει... ydp




Σου γλυκοψιθυρίζω παραμύθια να σε ταξιδέψουν στην όμορφη χώρα του ονειρικού... κλείσε τα μάτια, δεν θα κάνω θόρυβο, να μη σε ξυπνήσω απότομα...σε παραδίδω στην μυστική μέθη του ονείρου σου, να τεντωθείς ελεύθερα στην αγκαλιά της νυχτιάς, να σε χαϊδέψει το φως της, να χαμογελάσει στα μάτια σου και στην ψυχή σου... να μπλεχτούν αηδόνια στα νεραϊδένια σου μαλλιά, να πλέξουν τη φωλιά τους... να φυτρώσουν λουλούδια στα χείλη σου, να ευωδιάσουν και να στολίσουν τα σκαλοπάτια του μονοπατιού της φαντασίας... κι ας μας ξεχάσει έτσι ο χρόνος, δίνοντας ζωντάνια και χροιά στα χρώματα των μυθευμάτων...ydp








Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Τώρα τελευταία έχω καταπιαστεί που λέτε με το να δίνω μια άλλη όψη, εικόνας και ήχου, να οπτικοποιώ κάποιες παλιότερες σκέψεις μου και ποιήματά μου...στην αρχή μου φάνηκε δύσκολο και βουνό, δεν ήξερα τι έπρεπε να κάνω κιόλας, το έψαξα μόνη μου αλλά...το μόνο που κατάφερα να κάνω ήταν μισά πράγματα...είχα φτιάξει κάποια στιγμή ένα βίντεο με μουσική κι ένα άλλο με εικόνες." Και πώς τα ενώνουν αυτά?...πώς τα κάνουν ένα??"...δεν τα κάνουν.

Μια μέρα λοιπόν η φατσοκολλητοφιλενάδα και συμπλογκογειτόνισσά μου η Έλλη  είχε ανεβάσει ένα δικό της βίντεο στο προφίλ μου, εγώ εκείνη τη στιγμή πάλευα από ώρα πολλή με τα δύο βίντεο κι έκανα αλχημείες χωρίς επιτυχία να τα καταφέρω να τα κάνω ένα βίντεο κάπως, και τα νεύρα κρόσσια...μπαίνοντας λοιπόν και βλέποντας το βίντεο εμπνεύσεις της ΄Ελλης δεν άντεξα και τη ρώτησα αμέσως -και τώρα που το σκέφτομαι  μάλλον με λίγο ύφος- "πώς το κάνεις?", -sorry βρε Έλλη για το υφάκι ήμουν απλά σκασμένη-...εκείνη λοιπόν μου λέει θέλει να έχεις το τάδε πρόγραμμα για να τα φτιάξεις...έβαλα τα γέλια, τζάμπα παιδεύομαι λοιπόν σκέφτηκα, ποτέ μου δεν θα κατάφερνα να φτιάξω βίντεο έτσι που το πήγαινα...

Την άλλη μέρα είχα ανοίξει κουβέντα με την Μαρία, matriga, καινούρια μου φατσοφιλενάδα και συμπλογκογειτόνισσά μου, η οποία είχε φτιάξει ένα απίθανο βίντεο το  Άκου που με ενθουσίασε πολύ, μα πάρα πολύ...εκείνη με ενθάρρυνε απίστευτα με τα καλά της λόγια και μου είπε πως κι εγώ αν το θελήσω θα φτιάξω σπουδαία πράγματα...ε, δεν ήθελα περισσότερο, κατέβασα αμέσως το πρόγραμμα κι άρχισα τις δοκιμές και τα πειράματα κι έτσι σιγά-σιγά έφτιαξα το πρώτο βίντεο το φεγγαρόφωτο, το δεύτερο βίντεο πες μου και μετά το τρίτο μου βίντεο μάθε...μάθε με... , αυτό με ταλαιπώρησε λίγο περισσότερο,αλλά χαλάλι του. Θα τα βρείτε στο youtube  και στο κανάλι μου oneiremata .
Ένα μεγάλο ευχαριστώ κοπελιές για την πληροφόρηση και την ενθάρρυνση...είσαστε υπέροχες!!!!! 






Τα βιντεάκια τα ανέβασα και στο μπλογκ μου για να τα δείτε, και να τα κρίνετε με το ουδέτερο μάτι του φίλου και παρατηρητή.Μερικοί κάνατε και παραπάνω...
Ειλικρινά θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ τον φοβερό και τρομερό, απίστευτο χιουμορίστα και συνμπλόγκερ IonnKorr γιατί ενσωμάτωσε σε ανάρτησή του το δικό μου βιντεάκι, μου έκανε την τιμή να φιλοξενήσει το βιντεάκι μου στο βλογ του όπως λέει κι εκείνος, να το αναδείξει ακόμα πιο πολύ και να το προωθήσει σε περισσότερους φίλους του.Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια. Μεγάλο ευχαριστώ Ίωνα!!!!!!
Είμαι σχεδόν σίγουρη ότι αυτή εδώ η φωτογραφία δεν νομίζω ότι θα σε ικανοποιήσει, ένα απλό λουλουδάκι, αλλά δεν πειράζει εγώ πάντως σ' ευχαριστώ πολύ μ' αυτήν.


Κι ύστερα, πέρασε η Γιαγιά Αντιγόνη απ' το μπλογκ μου είδε το βιντεάκι μου και μου είπε:

"Υπέροχη δουλειά!
Θα μου επιτρέψεις να αναρτήσω τα βιντεάκια;
Φιλιά!!!"

Άκου λέει, ενθουσιάστηκα, ανέλπιστη βοήθεια κι υποστήριξη αυτή, αλλά περισσότερο ακόμα ενθουσιάστηκα όταν είδα την πολύ όμορφη ανάρτησή της στο μπλογκ της για μένα Γιαγιά Αντιγόνη . Και πάλι τα βιντεάκια μου απέκτησαν μια άλλη αίγλη στο δικό της πολύ όμορφο και αξιοζήλευτα προσεγμένο σε αναρτήσεις μπλογκ -έτσι μου φάνηκε εμένα πάντως στα δικά μου τα μάτια- κι αναδεικνύονται ακόμα καλύτερα και περισσότερο.
Ένα μεγάλο, μεγάλο ευχαριστώ μέσα απ' την καρδιά μου για την τιμή που μου έκανες να φιλοξενήσεις ολόκληρη ανάρτηση στο μπλογκ σου για τα βιντεάκια μου, για μένα, Γιαγιά Αντιγόνη!!!!!




Επίσης να αναφέρω ότι και ο  μπλόγκερ - συγγραφέας ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ  αλλά και ο μπλογκερ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ 999, είναι ιδιαίτερα αξιόλογοι άνθρωποι και με τα λεγόμενά τους με υποστήριξαν και με βοήθησαν πάρα πολύ, ειδικά ο Σταμάτης με τις συμβουλές του και σε θέματα διαχείρησης του μπλογκ μου
{σήμερα ανακάλυψα με λύπη μου μεγάλη και μελαγχόλησα πάλι, πως θέλει να κλείσει το δικό του μπλογκ, να σταματήσει τα ταξίδια του, να πιάσει λιμάνι...μα υπάρχει χώρος για όλους μας...εκείνος έλεγε πως είναι η γωνίτσα μας που μας βοηθάει να εκφραζόμαστε, να εκτονώνουμε και να δίνουμε διέξοδο στις σκέψεις μας, τον παρακαλώ κι από δω ν΄αναθεωρήσει και να μην το κάνει, όλοι μας θέλουμε να είναι μαζί μας @συνταξιδευτής και @καπετάνιος σε τούτο το λεκτικό ταξίδι στην μπλογκόσφαιρά μας...}
σας ευχαριστώ πολύ-πολύ!!!!!!
Επίσης σας ευχαριστώ πολύ κι όλους εσάς τους υπόλοιπους φατσοφίλους και συνμπλόγκερ μου που είδατε, σχολιάσατε, υποστηρίξατε τα βιντεάκια μου, πολλοί τα αναρτήσατε στο προφίλ σας και πολλοί είπατε τόσο μα τόσο καλά λόγια γι' αυτά, σας ευχαριστώ πολύ-πολύ!!!!!!!!!
Δεν ξέρετε πόσο ενθουσιασμένη είμαι που σας άρεσαν τόσο πολύ, αλλά κυρίως που με ενθαρρύνετε να συνεχίσω την προσπάθεια μου αυτή. Ήδη έχω σχεδόν έτοιμο ένα ακόμα βιντεάκι μου για το ποιητικό μου κείμενο "καταιγίδα"...είπαμε ενθουσιάστηκα, πήρα φόρα που λένε και... ydp



19 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Κοριτσάκι μου σ'αυτό το ταξίδι που άρχισε σχεδόν ένα χρόνο, είδα, έμαθα, θαύμασα,μόνο τους ανταγωνισμούς προσπέρασα.
Το σπίτι μου, το ανοίγω σε όσους θαυμάζω όπως κάνω και στο πραγματικό.
Σας ευχαριστώ για όσα θαυμαστά συναντώ.

ღ oneiremataღ είπε...

Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ και πάλι και για άλλη μια φορά που μου άνοιξες το @σπιτικό σου!!!!!

"μόνο τους ανταγωνισμούς προσπέρασα"

γράφεις, αυτό κι αν είναι το σωστότερο κι η πιο καλή συμβουλή!!!!
Κι εγώ δεν το βλέπω ανταγωνιστικά εδώ μέσα σίγουρα, δεν έχω τίποτα να μοιράσω με κανέναν, ο καθένας έχει το χώρο του για να εκφραστεί και διάφορους τρόπους για να το κάνει...εγώ απλά ένιωσα την ανάγκη να πω ευχαριστώ, ένα απλό ευχαριστώ, σε κάποια άτομα που με βοήθησαν λίγο παραπάνω κι αυτό έκανα εδώ, χωρίς να θέλω να επισημάνω κάτι, χωρίς να θέλω να δημιουργήσω εντυπώσεις και χωρίς να θέλω να το δουν ανταγωνιστικά κάποιοι...αν συμβεί κάτι τέτοιο δεν θα είναι επειδή εγώ το επιθυμούσα.
Επίσης, το έκανα με τον υπαρκτό φόβο να ξεχάσω ν' αναφέρω κάποιους κι αυτό νομίζω τώρα που το σκέφτομαι ότι έγινε, ξέχασα ν'αναφέρω την γλυκιά μου φίλη Θεοδοσία του ΘΟΛΟΥ ΤΟΠΙΟΥ με την καταπληκτική κι εντυπωσιακή γραφή, που μου έδωσε την πιο σωστή συμβουλή, "άσε το συναίσθημα να οδηγήσει τις σκέψεις σου και τότε μόνο θα μπορέσεις να γράψεις"!!!!!!
Συγγνώμη Θεοδοσία, ένα μεγάλο-μεγάλο ευχαριστώ από δω για τις πολύτιμες συμβουλές σου!!!!!!

Matriga είπε...

Γιούλα, η Θεοδοσία δεν σε παρεξηγεί! Είναι φίλη και πολύ καλή ψυχή :)
Τώρα, τι να πω για σένα και την ευχάριστη έκπληξη που μας ετοίμασες;;
Μόνο κάτι απλό, αλλά από τα βάθη της καρδιάς μου. Χαίρομαι που έγινες blogger, ακόμη πιο πολύ που έμαθες να μας χαρίζεις τα υπέροχα βίντεό σου με τα όμορφα ποιήματά σου και περισσότερο ακόμη, που είσαι φίλη και ένας από τους λόγους που θα παραμείνω blogger και δεν το έκλεισα το δικό μου...

Έχεις τα κοχυλένια μου φιλιά.
Μια πελώρια αγκαλιά για την πολύ γλυκιά ονειροπόλα σταχτοπούτα του blogging.

Η πιο πρόσφατη ανάρτηση μου είναι αφιερωμένη για σένα, αλλά επειδή λίγοι γνωστοί με διαβάζουν πλέον, ένιωσα την ανάγκη να το πω μόνο εδώ ;)
Ελπίζω να σ' αρέσει, γιατί την εμπνεύστηκα μόλις είδα το σχόλιό σου στο wall μου :)

Matriga είπε...

Eπειδή έτσι όπως το έγραψα, δεν θα με καταλάβαινα ούτε εγώ, χα χα χα
Αυτήν την αφιέρωση εννοούσα ότι σκέφτηκα να σου κάνω, γιατί τι άλλο καλύτερο θα μπορούσα να κάνω για μια ονειροπόλα ψυχή, όπως εσύ;

Σου οφείλω όμως ένα βίντεο... ;)
Eυχαριστώ πολύ!!

elli elli... είπε...

ευχαριστω που με αναφερεις αλλα εσυ τα εκανες ολα μονη σου.....παλι ομως σ ευχαριστω!!!!!!

ღ oneiremataღ είπε...

Μαρία μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!!!!!Για την πελώρια αγκαλιά, τα κοχυλένια φιλιά,την αφιέρωση της υπέροχης ανάρτησής (!!!!!) σου για την σταχτοπούτα, την προσφώνησή μου σε "γλυκιά ονειροπόλα σταχτοπούτα του blogging {!!!!}", που χάρηκες κι εσύ μαζί μου που έγινα μπλόγκερ και με υποστηρίζεις τόσο πολύ για τα βιντεάκια μου!!!!
Μ' ευχαριστείς που είμαι φίλη σου κι ένας λόγος που θα παραμείνεις μπλόγκερ και δεν κλείνεις το δικό σου μπλογκ...σκεφτόσουν να τα παρατήσεις?????? Ευτυχώς δεν το έκανες,χαίρομαι πάρα πολύ γι' αυτό, δεν ξέρω αν η φιλία μου ή και κάποιες σκέψεις μου σε έκαναν ν' αλλάξεις γνώμη ή αν σκέφτηκες πιο ψύχραιμα κάποια πράγματα, το ελπίζω...η αλήθεια είναι πως και για τον Apokalipsis 999 προβληματίστηκα και μελαγχόλησα πολύ σήμερα, αφού άλλα ήθελα να γράψω κι όταν μπήκα κι είδα ότι κλείνει το μπλογκ του άλλα έγραψα μετά, κι επηρεάστηκα και ξέχασα να γράψω για τη Θεοδοσία (το ξέρω ότι είναι ψυχούλα και χαίρομαι που το λες κι εσύ κι ότι θα με συγχωρήσει για την παράλειψή μου). Πάντως, ναι είναι αλήθεια πως όλο και λιγότερα άτομα διαβάζουν πια τα μπλογκ,αλλά δείτε το ότι είναι ο δικός μας χώρος, όπου δίνουμε ένα κομμάτι απ' τον εαυτό μας, για να εκφράσουμε κάποιες μας σκέψεις, ιδέες, λόγια, στιγμές, χαρούμενες κι αστείες ιστορίες...κι ότι αυτό που κάνουμε το κάνουμε επειδή μας αρέσει και το απολαμβάνουμε...

ღ oneiremataღ είπε...

Εγώ σ' ευχαριστώ Έλλη, εντάξει μόνη μου έκανα τα περισσότερα, έτσι δε γίνεται άλλωστε, αλλά όταν όμως χρειάστηκα να μου πεις κάποια πράγματα και να με βοηθήσεις εσύ το έκανες... :-))))))

Matriga είπε...

Γιούλα μου, πραγματικά είχα αποφασίσει να το κλείσω το Shell-Land, αλλά τελικά έκλεισα μόνο τα σχόλια. Τώρα πια, για μένα και μόνο είμαι blogger... για το μεράκι μου! Υπήρξε εποχή που είχα πάνω από 300 επισκέψεις την μέρα, αλλά δεν με αφορούσε διόλου αυτό, αλλά η επικοινωνία μ' άλλους bloggers. Τώρα άλλαξα και γω με τα πολλά που με απογοήτευσαν...
Τελευταία στο Shell μπαίνουν καμια 100 την μέρα, από την εύρεση του Google, αλλά και πάλι δεν νοιάζει που δεν μπαίνουν παρά μόνο μετρημένοι φίλοι. Γι' αυτό και έκλεισα τα σχόλια, γιατί δεν έχω διάθεση να απαντώ στους ίδιους και τους ίδιους, αφού έτσι και αλλιώς σας επισκέφτομαι! Λίγο με ενδιέφερε πλέον πόσοι με επισκέφτονταν, αλλά το πόσο με διάβαζαν και είχα κάτι να τους πω. Τώρα που δεν βάζω 4-5 αναρτήσεις όπως παλιά, λόγω έλλειψης χρόνου και εφόσον δεν μπορώ να είμαι συνεπής στις απαντήσεις μου και στις επισκέψεις μου, είπα να τα κλείσω τα σχόλια στις νέες αναρτήσεις και να αφήσω μόνο το chat box στο πλάι για ένα γεια χαρά!

Και γω προηγουμένως, παρασύρθηκα και δεν σου ανέφερα το πιο σημαντικό!!
Όπως σου έχω ήδη ξαναπεί, δεν έκανα κάτι για να αξίζω το ευχαριστώ σου, αντιθέτως, εσύ ήσουν ένας από τους λόγους που παραμένω μαζί σας. Αλλιώς, θα κρατούσα μόνο το wordpress ως τρόπο έκφρασης, που είναι πιο πολύ με χιουμοριστικές αναρτήσεις.
Λυπήθηκα για τον Σταμάτη, αλλά καλύτερα να κάνουμε ότι μας ευχαριστεί. ;)
Μπορεί να επανέλθει άλλωστε. Εγώ πάντως σου χρωστάω. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η Σταχτοπούτα και η προσφώνηση, παρότι η δική σου είναι πιο καλή και την έβαλα σε περίοπτη θέση ;)

Κοχυλένια φιλιά και ανυπομονώ για το νέο σου βίντεο!!!

ღ oneiremataღ είπε...

Να είσαι πάντα καλά Μαράκι μου και να κάνεις αυτό που σ' ευχαριστεί :-))))) Ναι, το έχω δει, το ξέρω, είσαι κι εσύ απ' τους παλιούς καλούς μπλόγκερ κι είχατε μια όμορφη μπλογκογειτονιά φτιάξει,επίσης έχεις ένα υπέροχο, φανταστικό μπλογκ που πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει για όλους μας και για τους λόγους που είπαμε πιο πάνω σίγουρα... :-****

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Εγώ να σε ευχαριστήσω για την αναφορά στο όνομά μου. Αλλά δεν ξέρω πως βοήθησα. Πάντως όχι με τα βίντεο για τα οποία δεν έχω ιδέα. Πάντως σε ευχαριστώ και σε βεβαιώνω ότι όπου σε συναντώ είναι χαρά μου.

ღ oneiremataღ είπε...

Xριστόφορε, με τα καλά σου λόγια με έχεις πολλές φορές ενθαρρύνει και βοηθήσει κι ακόμα περισσότερες με έχεις ταξιδέψει με τις υπέροχες διηγήσεις σου στο μπλογκ σου... σ' ευχαριστώ πολύ :-))))))

IonnKorr είπε...

Άργησα....

Θα πάρω το δώρο....

Θα το αναρτήσω...

ღ oneiremataღ είπε...

Άργησες?... Όχι, δεν άργησες, βλέπω ακόμα τα σχόλιά σας κι απαντώ.
Αν σου αρέσει πάρτο, θα το αναρτήσεις κιόλας... ε, ναι... εσύ ξέρεις καλύτερα...

Theodosia είπε...

ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΘΟΛΟ. ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΠΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ; η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΡΑΚΙ ΣΟΥ ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΝ ΤΟΝ @ΧΩΡΟ.

ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

ღ oneiremataღ είπε...

Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου Θεοδοσία για τα καλά σου λόγια κι όπως είπα και στην αρχή στα σχόλιά μου με την Μαρία, ελπίζω να με συγχωρέσεις που ξεχάστηκα και δεν σε ανέφερα στο κείμενο της ανάρτησής μου,μιας κι εσύ με ενθαρρύνεις με τα λόγια σου, στηρίζεις με τα όμορφα σχόλιά σου και το δικό μου μπλογκ...!!!!!
φιλάκια πολλά :-****

* θα σου στείλω μήνυμα, για τα υπόλοιπα.

Apokalipsis999 είπε...

ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΝΙΟΤΕ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΧΟΜΠΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΝΤΟΥΝ ΜΑΝΙΑ... ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΞΕΔΙΝΕΙΣ, ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΔΕΟΝΤΟΣ ΜΕ ΑΥΤΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΥΝ...

ΚΑΙ ΟΤΑΝ Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΣΤΕΡΕΥΕΙ, ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΠΑ ΚΟΛΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ ΟΙ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.

ΦΕΡ' ΕΙΠΕΙΝ, ΤΑ ΠΕΡΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ. ΑΚΡΙΒΕΙΕΣ, ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΝΕΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ. ΟΛΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.

ΟΠΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΥΚΛΟ ΓΥΡΩ-ΓΥΡΩ, Ε, ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΓΙΝΕΤΕ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ.

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΜΕΝ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΔΕΙΑΣΑ. ΟΣΟΙ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ, ΟΣΟ ΗΤΑΝ... ΦΡΕΣΚΙΕΣ. ΤΟ ΜΠΑΓΙΑΤΙΚΟ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΑΠΙΖΕΙ...

ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΑΙΩΡΕΙΤΑΙ ΣΑΝ ΠΛΟΙΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΣΤΟ WEB... ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΞΑΝΑΒΑΛΩ ΠΛΩΡΗ! ΜΕ ΑΛΛΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. ΑΝ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΤΑΞΙΔΕΨΩ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΟΥ ΕΜΕΙΝΕ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ.

ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΧΑΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ. ΩΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ, ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΕΝΕΡΓΟΣ.

ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ...
ΝΑ 'ΣΑΙ ΚΑΛΑ.

ღ oneiremataღ είπε...

Εγώ να δεις πως ένιωσα όταν μπήκα και διάβασα πως κλείνεις το χώρο σου...αφού επηρεάστηκα κι αλλιώς ήθελα να τα γράψω κι αλλιώς τα' γραψα.
Χρήσιμες απόψεις-πληροφορίες και πολύ σωστές οι δύο πρώτες σου παράγραφοι.
Όσο για τον ιστότοπό σου...Θα υπάρχει λοιπόν και θα σε περιμένει να τον βάλεις πάλι σε πορεία, όποτε εσύ αισθανθείς την ανάγκη.
Σ΄ευχαριστώ και πάλι που συνταξιδέψαμε μαζί έστω για λίγο και με βοήθησες και με συμβούλεψες, σε κάποια πράγματα που είχα απορίες.Θέλω πολύ να συνεχίσεις να είσαι φίλος, αναγνώστης και παρατηρητής στο χώρο μου και ελπίζω έτσι να γίνει.
Να 'σαι κι εσύ καλά με ό,τι σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα κι ολοκληρωμένος!

Matriga είπε...

Γιούλα μου, πέρασα πάλι να σ' ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια και να σου ζητήσω να μου στείλεις αν θέλεις το δημιουργικό που έχεις φτιάξει πιο πάνω να το βάλω στα δώρα των φίλων στο matrigasblogroll.
Δεν μπόρεσα να το βρω για να βάλω το oneiremata μόνη μου. Θα είναι χαρά μου να το βάλω με link, όπως την υπέροχη προσφώνηση σου! Χάρηκα που σου άρεσε και η δική μου, αν και καταιδρωμένη ;)
Φιλάκι και πάλι εύγε για το ποίημα σου :)

ღ oneiremataღ είπε...

Μαρία σ' ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για όλα, είσαι μια υπέροχη ψυχή :-))))))