Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...

Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...
Στο μούχρωμα της μέρας μπαλκονάκι ολάνθιστο, γιασεμί και γαζία αρώματα κι ευωδιές χαρίζουν, λουλούδια και χρώματα, πουλιά και θαύματα στων παιδιών την παλάμη αντηχούνε κι ανθίζουν... Και χιλιάδες αστέρια στο ουράνιο νεφέλωμα λάμψη και φως τριγύρω σκορπίζουν και πάλι, ιστορούν την απόχη του χρόνου του άφθαρτου καθώς άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει... ydp




Σου γλυκοψιθυρίζω παραμύθια να σε ταξιδέψουν στην όμορφη χώρα του ονειρικού... κλείσε τα μάτια, δεν θα κάνω θόρυβο, να μη σε ξυπνήσω απότομα...σε παραδίδω στην μυστική μέθη του ονείρου σου, να τεντωθείς ελεύθερα στην αγκαλιά της νυχτιάς, να σε χαϊδέψει το φως της, να χαμογελάσει στα μάτια σου και στην ψυχή σου... να μπλεχτούν αηδόνια στα νεραϊδένια σου μαλλιά, να πλέξουν τη φωλιά τους... να φυτρώσουν λουλούδια στα χείλη σου, να ευωδιάσουν και να στολίσουν τα σκαλοπάτια του μονοπατιού της φαντασίας... κι ας μας ξεχάσει έτσι ο χρόνος, δίνοντας ζωντάνια και χροιά στα χρώματα των μυθευμάτων...ydp








Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Γυναίκες δυνατές - Δέσποινα Βανδή 2010


Γυναίκες δυνατές σε αδύνατες στιγμές
την πόρτα τους ανοίγουνε σε ψεύτικες καρδιές
Γυναίκες δυνατές σε αδύνατες στιγμές
κι εγώ μαζί σου ήμουν άλλη μια απ΄αυτές

Και να που πάλι βρίσκομαι στο τέρμα
γυρεύω μια αιτία να πιαστώ
με χτύπησε η αγάπη σου σαν ρεύμα
και πάλι θα παλεύω να σωθώ

Γυναίκες δυνατές σε αδύνατες στιγμές
την πόρτα τους ανοίγουνε σε ψεύτικες καρδιές
Γυναίκες δυνατές σε αδύνατες στιγμές
κι εγώ μαζί σου ήμουν άλλη μια απ΄αυτές

Τα χρόνια που φοβόμουν κοντεύω
και νόμιζα πως θα΄ξερα πολλά
μα ακόμα την αλήθεια μου γυρεύω
και ψάχνω δυο λόγια αντρικά

Στίχοι: Βαγγέλης Κωνσταντινίδης
Μουσική: Φοίβος
Πρώτη εκτέλεση: Δέσποινα Βανδή

13 σχόλια:

Theodosia είπε...

Γυναίκες δυνατές!!!
Για πόσο ακόμη άραγε; Κουράστηκα. Ίσως να φταίει κι η ίωση,δεν ξέρω. Είμαι χάλια φιλενάδα μου.Νιώθω κάθε ίχνος δύναμης να φεύγει από μέσα μου.

IonnKorr είπε...

"Γυναίκες δυνατές σε αδύνατες στιγμές
την πόρτα τους ανοίγουνε σε ψεύτικες καρδιές"

Στον κλειδαρά!!!!!

Υπάρχουν και κλειδαριές ασφαλείας!!!

χα..χα..

ღ oneiremataღ είπε...

@ Theodosia
μη μου λες τέτοια φιλενάδα εσύ είσαι δυνατή, το ξέρω, απλά είσαι ψυχολογικά αποδυναμωμένη τώρα -γι' αυτό και η ίωση- και νιώθεις εξαντλημένη...είπαμε καρδιά δύσκολη, ζόρικη που δεν λυγίζει εύκολα, που μόνο στο χωνευτήρι επιτρέπεται να υποκλίνεται καθημερινά...

ღ oneiremataღ είπε...

@ IonnKorr
Ίωνα υπάρχουν και καρδιές ασφαλείας, καρδιές με κλειδώματα ασφαλείας κι ο κλειδαράς θα πρέπει να είναι πολύ εξειδικευμένος αλλιώς...την τύφλα του θα καταφέρει... χαχα

matriga είπε...

Καλησπέρα Γιούλα!
Έχω μία απορία... Αν οι δυνατές γυναίκες φέρονται έτσι, τότε οι αδύναμες, τι κάνουν;
Μάλλον τα μπέρδεψε ο Φοίβος...
Oι δυνατές γυναίκες δεν ανοίγουν την πόρτα τους, αλλά μπαίνουν ανοίγοντας τις πόρτες των άλλων ;)
Φιλάκια πολλά

Υ.Γ. Εγώ ευτυχώς ανήκω κάπου ανάμεσα. Είμαι πότε αδύναμη και πότε δυνατή, γιατί αλλιώς θα ήταν ανιαρά! χα χα χα

ღ oneiremataღ είπε...

@ Matriga
Μαρία μου εσύ δεν αναφέρεσαι σε δυνατές γυναίκες αλλά σε γυναίκες που ξέρουν μόνο να εκμεταλλεύονται και να επωφελούνται...οι δυνατές γυναίκες ανοίγουν την καρδιά τους και την πόρτα τους επιλεκτικά κι έχουν ζόρικες καρδιές κι απαιτητικές και περήφανες και καμιά φορά γίνονται θύματα σε δύσκολες στιγμές αδυναμίας...
Όσο για σένα μάλλον θα φταίει το ζώδιό σου για τις εναλλαγές...φιλάκια πολλά :-)))

ღ oneiremataღ είπε...

* είναι ο ωροσκόπος μου και ξέρω, γι' αυτό.

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Καλημέρα ονειρομάτα!

οι δυνατές γυναίκες ανοίγουν την καρδιά τους και την πόρτα τους επιλεκτικά

Αυτό!

Και, πίστεψέ με, δε φταίει ούτε το ζώδιό μου ούτε ο ωροσκόπος μου! Ούτως ή άλλως δεν πιστεύω σε αυτα...

Πολλά πολλά πολλά φιλιά!

ღ oneiremataღ είπε...

Καλημέρα σου Φυσικένια, θα μου μείνει μάλλον η προσφώνηση που σκέφτηκε ο Ίωνας...
Έχεις δίκιο... αυτό.
Γιατί τα υπόλοιπα θέλουν αρκετή συζήτηση κι ανάλυση,μιας κι αλλιώς λέω εγώ κάτι, αλλιώς το αντιλαμβάνεσαι εσύ κι αλλιώς κάποιος άλλος...
Όσο για τα ζώδια,η αναφορά έγινε περισσότερο κι από μένα κι απ΄την Μαρία μάλλον, για να ελαφρύνει λίγο το κλίμα της περίεργης ατμόσφαιρας που δημιουργήθηκε, μιας κι αλλιώς είδε η καθεμιά μας την προσπάθειά μου αυτή να οπτικοποιήσω το τραγούδι αυτό που μου άρεσε τόσο κι αλλιώς ερμηνεύτηκε αυτό που έβλεπε εκείνη ή εγώ στις φωτό του βίντεο...
Καλό σου υπόλοιπο Κυριακής, φιλάκια πολλά κι από μένα :-))))

Matriga είπε...

Γιούλα, δεν πιστεύω πως κάποιος είναι δυνατός πάντα, ή αντίστοιχα αδύναμος. Όλοι μας περνάμε απ' όλα τα στάδια και ίσως γι' αυτό και μαθαίνουμε! ;)

Όσο για το ζώδιο μου ναι, έχει δύο υποστάσεις και αν βάλεις και τον ωροσκόπο... άστα να πάνε! χα χα
Διπλό και αυτό. Ιχθύες. Εσύ είσαι Ταύρος με ωροσκόπο Δίδυμο, δηλαδή; Μια χαρά σε βρίσκω. Ξέρεις τι θέλεις και που πατάς, αλλά πετάς όταν ταξιδεύεις :)

Αν δεν κάνω λάθος οι Ταύροι έχουν σχέση με την καλλιτεχνία, γιατί τους κυβερνά η Αφροδίτη. Έτσι λοιπόν δεν είναι τυχαία η καλλιτεχνική σου έφεση!

Φιλιά!

ღ oneiremataღ είπε...

Μαράκι ναι όπως τα λες είναι...οπότε ο ταύρος μου πολύ γήινος πατάει σταθερά, αλλά ο δίδυμος αέρινος με φαντασία που ταξιδεύει πέρα απ' τον ορίζοντα, φυσάει... κι όταν ο αέρας είναι δυνατός κι άγριος αντί να ευεργετήσει τη γη την αφήνει κατάξερη... χαχαχαχ
Γι' αυτό και προσπαθώ να βάλω όσο περισσότερο χέρι στην φαντασία μου και να την χαλιναγωγήσω...χαχαχαχαχαχ καλό σου βράδυ, φιλάκια πολλά :-))))))

matriga είπε...

χα χα χα
Έγραψες!! Αλλά επέτρεψέ μου να σου πω, πως όπου περάσει η πένα σου και αφήσεις σημάδι δημιουργίας, μόνο ξερό δεν είναι το τοπίο.
Υπέροχο το στίγμα σου :))

Φιλιά κοχυλένια!!!

ღ oneiremataღ είπε...

τέτοια να μου λες εσύ...σ΄ευχαριστώ Μαράκι, είσαι πάντα γενναιόδωρη στις φιλοφρονήσεις σου για μένα κι αυτό μου είναι ευχάριστο και φυσικά το εκτιμώ απόλυτα :-****