Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...

Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...
Στο μούχρωμα της μέρας μπαλκονάκι ολάνθιστο, γιασεμί και γαζία αρώματα κι ευωδιές χαρίζουν, λουλούδια και χρώματα, πουλιά και θαύματα στων παιδιών την παλάμη αντηχούνε κι ανθίζουν... Και χιλιάδες αστέρια στο ουράνιο νεφέλωμα λάμψη και φως τριγύρω σκορπίζουν και πάλι, ιστορούν την απόχη του χρόνου του άφθαρτου καθώς άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει... ydp




Σου γλυκοψιθυρίζω παραμύθια να σε ταξιδέψουν στην όμορφη χώρα του ονειρικού... κλείσε τα μάτια, δεν θα κάνω θόρυβο, να μη σε ξυπνήσω απότομα...σε παραδίδω στην μυστική μέθη του ονείρου σου, να τεντωθείς ελεύθερα στην αγκαλιά της νυχτιάς, να σε χαϊδέψει το φως της, να χαμογελάσει στα μάτια σου και στην ψυχή σου... να μπλεχτούν αηδόνια στα νεραϊδένια σου μαλλιά, να πλέξουν τη φωλιά τους... να φυτρώσουν λουλούδια στα χείλη σου, να ευωδιάσουν και να στολίσουν τα σκαλοπάτια του μονοπατιού της φαντασίας... κι ας μας ξεχάσει έτσι ο χρόνος, δίνοντας ζωντάνια και χροιά στα χρώματα των μυθευμάτων...ydp








Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Η απαράμιλλη κι ονειρική ταυτοποίηση της ομορφιάς της φύσης..




19 σχόλια:

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

τι όμορφο που είναι! μπράβο σου ψυχή μου!

Apokalipsis999 είπε...

Το βιντεάκι σου το θυμάμαι, τότε που το πρωτοανάρτησες. Από τα πολύ όμορφα!`

Την καλημέρα μου.

kariatida62 είπε...

Mόλις ξύπνησα είδα το βιντεάκι και πραγματικά μπερδεύτηκα, γιατί νόμιζα πως ακόμα κοιμόμουν και όλα τάβλεπα Ονειρέματα του τελευταίου ύπνου εκεί στο χάραμα!
Εντυπωσιακό το βιντεάκι Γιούλα μου και ο επίλογος πολύ πρωτότυπος! :)

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Την ταυτότητα στο όνειρο με μαγικές λέξεις υφαίνεις..
Ονειρεμάτα μου ευχαριστώ!

Πως να το περιγράψω;
Το έζησα!

Μαρια Νικολαου είπε...

Μια γλυκιά καλημέρα και όνειρα γαλάζια και φλογερά συνάμα σαν της φωτογραφίας

love2love είπε...

αχ που μας ταξιδευειες που μας πας παλι με την εικονα αυτη

ღ oneiremataღ είπε...

@ ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ,
σ΄ευχαριστώ πολύ..δεν είχα πολύ χρόνο για ανάρτηση, και δεν ήξερα πως αλλιώς να συνεχίσω μετά την προηγούμενη ανάρτησή μου και να συνδυάσω την επόμενη, παρά ίσως με μια απαράμιλλης ομορφιάς φωτό, φωτεινή μου λάμψη της ψυχής

@ Apokalipsis999,
πάντα μου άρεσε να το κάνω αυτό, να κρύβω πίσω από τις φωτό βιντεάκια, γι΄αυτό και τώρα...χαίρομαι που σου άρεσε κι εσένα Σταμάτη αυτό το βιντεάκι, κι εμένα είναι από τα πιο αγαπημένα μου, μιας και το αποτέλεσμα είναι αρκετά καλό παρά τους διάφορους συνδυασμούς..σ΄ευχαριστώ πολύ

@kariatida62,
γλυκιά μου Κάρυ, μερικές φορές είναι πολύ πιο όμορφο να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε ακόμα και με ανοιχτά τα μάτια μας,στο γλυκοχάραμα, κοιτάζοντας την ομορφιά της φύσης γύρω μας, ψάχνοντας για αποτυπώσεις ελπίδας κι ονείρων σε εικόνες μέσα μας και γύρω μας...να νιώθεις πολύ τυχερή όταν αισθάνεσαι όπως σήμερα, σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ

@Γιαγιά Αντιγόνη,
λατρεμένη μας, πόσο γλυκά τα λόγια σου, αλλά και πόσο δύσκολο μου μοιάζει εμένα να δώσεις ταυτότητα και πόσο δύσκολο να εκφράσεις πολλές φορές το όνειρο...μα ο γλυκός σου λόγος όμως πάντα με κάνει να νιώθω τόσο όμορφα και τόσο με ενθαρρύνει, έχεις κάτι τόσο συναρπαστικό στο "άγγιγμα" της χροιάς σου που μας μαγεύει και το ξέρεις, σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ

@ Μαρια Νικολαου,
πόσο όμορφη ευχή και λαμπερή,σ΄ευχαριστώ τόσο πολύ, επίσης όμορφα όνειρα γλυκιά μου ποιήτρια, με μαγευτικές κι απαράμιλλης ομορφιάς εικόνες κι αισθήσεις σαν και τούτες του μαγευτικού λυκόφωτος της φύσης

@ love2love
στο πιο όμορφο και μαγευτικό ταξίδι της φαντασίας και του ονείρου, με απαράμιλλης ομορφιάς αποχρώσεις της ίδιας της φύσης, που τόσο πολύ μερικές φορές το έχουμε ανάγκη ή και που μας αποζημιώνει τόσο, μικρή αγαπούλα..

~reflection~ είπε...

Απεικονίσεις....

στοιχειοθετώ τα αντικείμενα δίπλα στα νοήματα στο Λεξικό της Φαντασίας μου...

Φοιτήτρια μένω
σε Διπλωματικής Εργασίας το πόνημα να παιδεύομαι να δημιουργήσω Νέα Σημεία Αναφοράς μιας Σύνθετης Ομορφιάς ...

Το ΕΞΩ με το ΜΕΣΑ
σε μία συνΎπαρξη Ποιητικής Αρμονίας....


φιλακι γλυκό......

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Βρε Γκιουζέλ Χανούμ, τι όμορφο βιντεάκι σκάρωσες πάλι ????

Μου άρεσαν πάρα πολύ κάποιες από τις εικόνες που διάλεξες. Όλες δλδ μου άρεσαν, αλλά κάποιες, ιδιαίτερα πολύ !!

καλημέρα και φιλιά.
:))))))

ποιώ - ελένη είπε...

Πολύ όμορφο βίντεο
με δυνατή φρέσκια γραφή
Με ενθουσίασες
Σε φιλώ όνειρο μου

Magia da Inês είπε...

Olá, amiga!

Voltei...
Gostei do vídeo e gostei também da música...

Um lindo dia!

Bom fim de semana!
Muita paz e saúde!
Beijinhos.

°º♫
°º
•*• ♫° ·. Brasil

Χάρης Ελευθεριάδης είπε...

καλώς σε βρίσκω,μόλις είδα το βίντεο..να σαι καλά που με ταξίδεψες στον όμορφο κόσμο σου...

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Και φέτος την Πρωτομαγιά
η φύση όλη γιορτάζει
κι εύχομαι όλη σου η ζωή
με άνοιξη να μοιάζει.

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Kαλό σου μήνα εύχομαι !!!

:))))

ღ oneiremataღ είπε...

@@@@@@
Ο Μάης είναι μουσική από παλιό τραγούδι
από κλαδί ροδακινιάς και από λεύκας χνούδι
Ο Μάης είναι μια φωτιά, μια φλόγα μαγεμένη..
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ σε όλους σας..
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ δήμητρα♥♥♥q, ΔΗΜΗΤΡΑ, Χάρης Ελευθεριάδης -σ΄ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!!-,
♥ Magia da Inês,
γλυκιά Ines, σ' ευχαριστώ πολύ, πολλές ευχές για καλό μήνα και σε σένα :)))))
Ƹ̵̡Ӝ̵Ʒ..•°*"˜ ☆ ¸..•´¨¨)) .
.(ړײ)/  ¸.•´….•´¨¨))
.«▓)). ♥

@~reflection~
απεικονίσεις...πειραματισμοί...αντιστοιχίσεις...μια ταξιδιάρικη και τόσο όμορφη εικόνα που μαγεύει τις σκέψεις και τη φαντασία μας χωρίς να χρειάζονται λέξεις να την περιγράψουν που δειλά αντιστοιχίστηκε με μια μικρή δημιουργία..σε μια στιγμή αυθόρμητη χωρίς να αποσκοπεί κάπου, μην παιδεύεις τη σκέψη σου να βρεις τη λογική συνοχή και συνδυασμό...ίσως το συναίσθημα να συνδέει την συνύπαρξη όπως απόλυτα ξέρεις και γνωρίζεις εσύ...φιλάκια γλυκά και πολλές ευχές για όμορφο ανοιξιάτικης δημιουργίας μήνα!!!

@δήμητρα♥♥♥q
το είχα φτιάξει λίγο παλιότερα, αλλά χαίρομαι που σ αρέσει και σ΄ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια και κυρίως για την προσφώνηση, που μου έφτιαξε απίστευτα τη διάθεση...καλόκαρδή μου γλυκιά μάγισσα των κουάρκς και της ερευνητικής δημιουργίας και πάλι πολλές ευχές για ένα όμορφο μήνα!!!

@ ποιώ-ελένη
ποιήτρια της απεικόνισης και δημιουργικής γραφής κι έκφρασης, σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι που αρέσει το βιντεάκι μου αυτό.. πολλές εγκάρδιες ευχές για ένα όμορφο μήνα και πάλι!!!

ΑΛΙΚΗ είπε...

ουπς!!Νιώθω ευθύνη τώρα που αφήνω σχολιάκι στα ονείρατά σου.
Με τρελαίνει η πασχαλίτσα σου που γυρνοβολάει, μοιάζει με κερασάκι που έβγαλε ποδαράκια και σκορπάει τη γλύκα του τριγύρω, όπως και το μπλοκάκι σου!
Καλημέρα!!

Nina είπε...

Πολύ ωραίο βίντεο!
Καλό μήνα!!!

zoyzoy είπε...

Υπέροχο μαγευτικό το βιντεάκι!
Κοιμήσου βαθιά ώσπου να βρείς ταυτότητα στο όνειρο....

Τι όμορφο μακάρι να'βρισκαν ταυτότητα τα όνειρά μας!


Καλό σου μήνα ονειρεμένη μου με
φιλιά Μαγιάτικα!

ღ oneiremataღ είπε...

@H Aλίκη και η άλλοι,
χμ να σε καλωσορίσω κι εγώ στο χώρο μου Αλίκη με τις πολλές σου προσωπικότητες...πολύ ενδιαφέρον!...συνέχισε.
σ' ευχαριστώ, για τα καλά σου λόγια! ένα όμορφο, ζουζουνιάρικο και ανοιξιάτικο μήνα!!

@Nina,
σ΄ευχαριστώ πολύ γλυκιά κόκκινή μου Κατερίνα, όμορφο κι ανοιξιάτικο μήνα και σε σένα κουκλίτσα μου!!

@ zoyzoy,
ευχαριστώ πολύ-πολύ γλυκό μου αρμενάκι, μακάρι να βρισκαν κι ακόμα περισσότερο μακάρι πάντα να μας γεμίζουν ελπίδες!!!
ένα όμορφο, ταξιδιάρικο και ανοιξιάτικο μήνα, πλημμυρισμένο από αύρα θαλλασσινή και για σένα!!!