Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...

Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...
Στο μούχρωμα της μέρας μπαλκονάκι ολάνθιστο, γιασεμί και γαζία αρώματα κι ευωδιές χαρίζουν, λουλούδια και χρώματα, πουλιά και θαύματα στων παιδιών την παλάμη αντηχούνε κι ανθίζουν... Και χιλιάδες αστέρια στο ουράνιο νεφέλωμα λάμψη και φως τριγύρω σκορπίζουν και πάλι, ιστορούν την απόχη του χρόνου του άφθαρτου καθώς άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει... ydp




Σου γλυκοψιθυρίζω παραμύθια να σε ταξιδέψουν στην όμορφη χώρα του ονειρικού... κλείσε τα μάτια, δεν θα κάνω θόρυβο, να μη σε ξυπνήσω απότομα...σε παραδίδω στην μυστική μέθη του ονείρου σου, να τεντωθείς ελεύθερα στην αγκαλιά της νυχτιάς, να σε χαϊδέψει το φως της, να χαμογελάσει στα μάτια σου και στην ψυχή σου... να μπλεχτούν αηδόνια στα νεραϊδένια σου μαλλιά, να πλέξουν τη φωλιά τους... να φυτρώσουν λουλούδια στα χείλη σου, να ευωδιάσουν και να στολίσουν τα σκαλοπάτια του μονοπατιού της φαντασίας... κι ας μας ξεχάσει έτσι ο χρόνος, δίνοντας ζωντάνια και χροιά στα χρώματα των μυθευμάτων...ydp








Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

είπες...




...κι απάνω που είπα έφτιαξα ένα ωραίο βιντεάκι να το  ανεβάσω και στο youtube... τελικά, κατέβηκε αμέσως...καταλαβαίνετε για ποιο λόγο (πνευματικά δικαιώματα τραγουδιού)... οπότε, κι επειδή θα πρέπει να το ξανακάνω, αλλά δεν θα είναι το ίδιο, δείτε το ανεβασμένο από δω...τα λόγια της περιγραφής του βίντεο είναι από μια παλιότερη ανάρτησή μου με κάποιες παραλλαγές... καλημέρα σας :-)))))))

6 σχόλια:

IonnKorr είπε...

τα περισσότερα παραβιάζουν τα πνευματικά δικαιώματα. Γιατί έπιασαν το δικό σου?

ღ oneiremataღ είπε...

Έλα μου,ντε...ήμουνα τυχερή... :-(((((((
Άσε Ίωνα, πολύ κουραστική ιστορία κι αυτό το βιντεάκι...ευτυχώς είμαι στην αρχή ακόμα -είμαι και πεισματάρα- και δεν έχω βαρεθεί και το παλεύω, αλλιώς θα τα 'χα παρατήσει...

Apokalipsis999 είπε...

Σε πολλά CD, αρκετές εταιρείες ενσωματώνουν μέσα στο τραγούδι data που με αυτά το youtube «αναγνωρίζει» την προέλευση και βάζει αποκλεισμό.
Το κόλπο είναι να «αφαιρεθούν» αυτά, αλλά είναι κομματάκι χρονοβόρο, μιας και ένα απλό converting δεν τα αφαιρεί.
Μην πτοείσαι πάντως από αυτό, αν κάποιος είναι ο χαμένος αυτός είναι το youtube και όχι εσύ.

ღ oneiremataღ είπε...

Α, γι΄αυτό...εμ πού τα ΄ξερα όλα αυτά εγώ, τώρα τα βρήκα μπροστά μου και τ' αντιμετώπισα...
Σ΄ευχαριστώ, ευχαριστώ πάρα πολύ και για τις πληροφορίες αλλά και κυρίως για την ενθάρρυνση να συνεχίσω!!!!!
Η αλήθεια είναι πως το συγκεκριμένο βιντεάκι ήθελα πολύ ν' ανέβει στο youtube ήταν αρκετά καλό, αλλά τελικά δεν πέτυχε..δεν πειράζει μου φτάνει που το ανέβασα εδώ και στο προφίλ μου. Ίσως κάποια στιγμή το ξαναφτιάξω, αλλά με άλλο τραγούδι -κι εδώ που τα λέμε, εγώ έπρεπε να παραπονεθώ... το συγκεκριμένο δεν είναι και καλή αντιγραφή, κολλάει κι έχει κάτι φανερές ατέλειες στον ήχο και μου χαλάει την εμφάνιση της δικής μου παραγωγής (ψιλοαστειεύομαι)-.

ELENI είπε...

δε ΠΕΙΡΑΖΕΙ ....ΓΙΟΥΛΑ ΜΟΥ ...ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!

ღ oneiremataღ είπε...

Τί να πειράζει?Που δεν τ΄ανέβασα στο youtube...όχι δεν πειράζει.
Καλημέρα σου -τώρα πια- Ελένη, καλή εβδομάδα :-)))))))