Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...

Άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει...
Στο μούχρωμα της μέρας μπαλκονάκι ολάνθιστο, γιασεμί και γαζία αρώματα κι ευωδιές χαρίζουν, λουλούδια και χρώματα, πουλιά και θαύματα στων παιδιών την παλάμη αντηχούνε κι ανθίζουν... Και χιλιάδες αστέρια στο ουράνιο νεφέλωμα λάμψη και φως τριγύρω σκορπίζουν και πάλι, ιστορούν την απόχη του χρόνου του άφθαρτου καθώς άνοιξη πάντα και παντού θα προβάλλει... ydp




Σου γλυκοψιθυρίζω παραμύθια να σε ταξιδέψουν στην όμορφη χώρα του ονειρικού... κλείσε τα μάτια, δεν θα κάνω θόρυβο, να μη σε ξυπνήσω απότομα...σε παραδίδω στην μυστική μέθη του ονείρου σου, να τεντωθείς ελεύθερα στην αγκαλιά της νυχτιάς, να σε χαϊδέψει το φως της, να χαμογελάσει στα μάτια σου και στην ψυχή σου... να μπλεχτούν αηδόνια στα νεραϊδένια σου μαλλιά, να πλέξουν τη φωλιά τους... να φυτρώσουν λουλούδια στα χείλη σου, να ευωδιάσουν και να στολίσουν τα σκαλοπάτια του μονοπατιού της φαντασίας... κι ας μας ξεχάσει έτσι ο χρόνος, δίνοντας ζωντάνια και χροιά στα χρώματα των μυθευμάτων...ydp








Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

επίμονη κηπουρός...



...η υπομονή και η επιμονή έχουν απίστευτα αποτελέσματα...
και η επιμονή μου ως κηπουρός ανταμείφτηκε σήμερα,δείτε πως...τέλος καλοκαιριού κι ο κάκτος μου άνθισε πάλι, αλλά και πώς άνθισε??!!!!!!... καλή εβδομάδα σε όλους σας :-)))))





ydp


14 σχόλια:

IonnKorr είπε...

...η υπομονή και η επιμονή έχουν απίστευτα αποτελέσματα..

Σωστά!

ღ oneiremataღ είπε...

Καλημέρα Ίωνα,
καλή σου εβδομάδα!!!!
Έτσι είναι...
για το κακτάκι μου και τα λουλουδάκια του δε θα πεις τίποτα??

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Μα τι υπέροχα άνθη είναι αυτά. Σωστός ο Ιονν (αυτη την φορά τουλάχιστον)
Πόσο κρατάνε τα άνθη; Είναι η πρώτη φορά που ανθίζει;

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Η αγάπη σου τα άνθησε με τα υπέροχα χρώματα που δίνουν οι κάκτοι..

ღ oneiremataღ είπε...

@ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

Ω, σ΄ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου αρέσουν τα λουλουδάκια του κάκτου μου!!
Όχι αυτή είναι η τρίτη φορά που ανθίζει, αλλά είναι η πρώτη φορά που έχει τόσα λουλούδια μαζεμένα...την πρώτη φορά την έχω αναρτήσει με φωτό κι εκείνη στο μπλοκ πριν κάνα μήνα περίπου.Τα λουλουδάκια αντέχουν μια με δυο μέρες το πολύ,αλλά είναι ντελικάτα πραγματικά...
Αλήθεια κάτι είπες πως ήταν σωστός ο Ίωνας, για πρώτη του φορά ίσως,νομίζω ότι πρώτη φορά λες κάτι καλό γι' αυτόν -το είδε άραγε αυτό που σχολίασες, περιμένω να δω αντιδράσεις του-...

ღ oneiremataღ είπε...

@ Γιαγιά Αντιγόνη

Ναι,έτσι είναι... η αγάπη μου, το επιμελές πότισμά τους και φυσικά η ζέστη και το φως του ήλιου που λούζει τη βεράντα μου και τα λουλούδια μου!!!
Πραγματικά οι κάκτοι όταν ανθίζουν τα λουλούδια τους είναι εντυπωσιακά πανέμορφα, ίσως γιατί δεν ανθίζουν όλοι κι ίσως γιατί δεν ανθίζουν συχνά..
Σ΄ευχαριστώ μπλοκογειτόνισσα για την επίσκεψή σου :-)))))

elli elli... είπε...

καλο βραδυ φιλεναδα......σ ευχαριστω για τα ομορφα σχολια σου!!!!!
δεν σε προλαβαινω πια!!!!!!!

Theodosia είπε...

Ζηλεύω τα όμορφα κακτάκια σου.
Τα πανέμορφα λουλούδια τους που ανθίζουν τόσο σπάνια, μου θυμίζουν τις σπάνιες ευαίσθητες ψυχές που συνταξιδεύουν μαζί μου στον @χωρο.
Ψυχές σαν την δική σου:)

ღ oneiremataღ είπε...

@ elli

Ευχαριστώ κι εγώ φιλενάδα που πέρασες από δω...Α, μ΄αρέσει να σας διαβάζω τους μπλοκογείτονες και φίλους με τις πολύ όμορφες αναρτήσεις,μ΄αρέσουν και τα σχόλια δικά μου και δικά σας, κι όπως λέει κι η φωτό πάνω από τα σχόλια στο μπλοκ μου:
"Η ζωή είναι το μυθιστόρημα της ύλης.
Η τέχνη είναι τα σχόλια σ' αυτό το μυθιστόρημα.
Τα δικά σας σχόλια δίνουν ζωή και συμπληρώνουν τις αναρτήσεις του μπλοκ!!!!"...
καλό σου βράδυ Έλλη μου :-))))))

ღ oneiremataღ είπε...

@ Theodosia

...και σαν τη δική σου!!!! :-))))
Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ για τα καλά σου λόγια, η εκτίμηση είναι αμοιβαία!!!
....καλό σου βράδυ, φιλάκια πολλά :-***

Ανώνυμος είπε...

Κουτσομπολιό! Εθεάθη εχτές ο Νίκος Οικονομόπουλος να κάνει βόλτες στην Αγίου Νικολάου στην Πάτρα και μάλιστα δις. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με το θέμα αλλά δεν πειράζει.

ღ oneiremataღ είπε...

άσχετο εντελώς, αλλά κι εγώ...είχα μια σκασίλα...
εγώ πότε θα' ρθω να πάμε στην Αγ.Νικολάου μπαρότσαρκα...ξεκίνησες εξεταστική?????????

Ανώνυμος είπε...

Στις 6 Σεπτέμβρη ξεκινάω. Έλα όποτε θες να πάμε αυτή τη βόλτα. Μετά τις 22 φυσικά.

ღ oneiremataღ είπε...

εντάξει... Καλό μήνα, καλό φθινόπωρο, καλή σου επιτυχία στην εξεταστική σου, πάντα πρωτιές σε όλα σου!!!!!!!! θα τα πούμε κι από κοντά σύντομα... :-****